Paket

Jag har fått paket! Tjohoo!  :D  Scrap-sakerna från Annika levererades i dag. Hon hade slagit in dem i en papperskasse och det var jättespännande att öppna! MYCKET saker var det! Allt möjligt för att göra det lite lättare för mig att komma igång med scrappandet; papper, verktyg, tape, lim, stickers, förvaringslådor och burkar, stämpelfärg, pennor, fotofix, brads, öljetter och annat att dekorera med, tags, album... Oj oj oj, så mycket det var! Jag har inte ens hunnit gå igenom allt så noga än; ska göra det strax.  :)

    

Jag fick en present också; ett sopset med döskallar på!  :D



Tack så jätte-jättemycket, Annika!!!  :)  *Väldigt glad och tacksam*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0