Nattuggla

I går kväll la jag mig ganska tidigt, men jag var inte så trött så jag började läsa en bok. Tänkte bara läsa några kapitel för att komma in i den. Hade faktiskt inte så höga förväntningar på den, för det är en bok som jag en gång hade glömt att avbeställa från bokklubben, så jag hade ju inte valt den själv. Men jag började läsa, och kunde inte sluta! Jag läste och läste, och fyra timmar efter att jag började i boken så hade jag läst ut den. Den var riktigt bra!  :)
Det straffade sig i dag; jag somnade strax före kl. 05.00, så med bara tre timmars sömn har jag varit riktigt trött!  :S

Förresten, boken heter "Levande begravd" och är skriven av Peter James.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0