Packnings-ångest

Midsommarafton i morgon. Jag ska fira i en stuga vid kusten. Vi ska ta tåget dit redan kl. 09.00 i morgon bitti, så jag måste gå upp tidigare än vad jag brukar göra när jag jobbar.  *Gäsp*
Nu sitter jag här med beslutsångest över vad jag ska packa ner. Vad ska jag ha på mig? Vad ska jag ta med mig för kläder? Hur mycket varma kläder behöver jag? Regnkläder? Eller blir det lite bättre väder där så att jag kan ta med mig sommarkläder? (Nej, det sista är nog tyvärr bara önsketänkande.) Jag får inte glömma sovsäcken och något att dricka!  :S

Nej, nu måste jag sluta fundera och ta tag i det i stället.  :/

Trevlig Midsommar!


Kommentarer
Postat av: MariaT

Trevlig midsommar :)

2009-06-18 @ 22:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0