SRF - torsdag

Torsdagen var en typisk festivaldag. Vi vaknade strax före klockan 9.00, och efter lite festivalfrukost, påklädning och tillfixning så korkade vi upp. Vädret var helt ok; skönt i solen, dock lite kallt när den gick i moln. Men förfesten i Hasse´s trädgård var lika rolig som alltid.  :)  Ska jag vara helt ärlig så är väl torsdagen den dag som jag minns minst av från årets festival; jag tankade i jämn takt i hela tolv timmar!  :P  *Tar-bilderna-till-hjälp*

         

1) Killar som chillar
2) Gängen
3) De äldre  ;)




Mitt "nöd-vin" som jag fick av Maria som ersättning för allt vin och annan dricka som hon har spillt ut för mig.  :P

         

1) Vissa dricker öl fortare än andra...
2) Flaggor finns det gott om
3) En del smugglar in egen dricka


    

1) Två systrar
2) Två namne


         

1) Ibland behöver man vila lite...
2) ... och äta lite...
3) ... och dricka lite.  :)


Natten som följde blev inte riktigt som tänkt i vårt rum (berörda vet vad jag syftar på), men för min egen del så var den faktiskt helt ok.  :o)
Trackback
RSS 2.0