Katt

Det finns en katt som inte har det så bra. Sedan jag fick vetskap om det i fredags så har jag försökt att hitta någon som vill ta hand om kissen. Det är verkligen inte så lätt; de flesta som jag känner har redan både en eller flera katter, eller så vill de inte alls ha katt. Jag har faktiskt tänkt tanken att jag själv ska ta katten eftersom jag har funderat ganska länge på att skaffa en katt till. Men det har jag egentligen inte tänkt göra förrän tidigast efter sommaren. Just nu är det ingen bra tidpunkt med tanke på att extra-katten Bamse kommer snart och ska stanna i fem veckor.  :S
Åh, vad jag tycker sådant här är jobbigt! Jag mår så dåligt när djur far illa!!!  :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0