Samtal från Pukavik

SRF-Hasse ringde. Han ville ha telefonnumret till en person och så berättade han att vi nog ska få bo i stora rummet på övervåningen som vi önskade. Han hade nämligen flyttat ner "Jesus" och gänget till det stora rummet utan dörr på nedervåningen. (He he he) Vilket rum vi får när vi väl kommer dit kan ju ändra sig flera gånger innan det är dags för festival, men i dagsläget är det i alla fall VI som regerar i det åtråvärda rummet där uppe.  :D
Jag fick dessutom veta att det är ett stort manfall på Stockholmarna i år; i nuläget är det bara två stycken som ska bo i huset!  *Häpen*  Det betyder nog att Johan (sångare i Amon Amarth) inte kommer att vara där som han brukar. De ska ju iofs spela på onsdagen, men han brukar ju ändå bo i huset även när de uppträder där.
Det verkar också som att vi kan fira Pia ordentligt i efterskott, för Hasse har tydligen ställt in sig på att vi ska ha en 50-årsfest i trädgården.  :P

Kommentarer
Postat av: Syrran

Spökrummet! Tur att vi har vårt alldeles egna medium med oss i år. Men räkna med att jag väcker er om jag behöver gå på toa mitt i natten. ;D

2009-03-27 @ 23:22:18
URL: http://joly.blogg.se/
Postat av: bobokrull

vadå, ska inte den stora klunsen som du bråkade med för två år sedan vara med? skönt isåfall, tycker han är lite läskig. hoppas vi får se några spöken nu då :)

2009-03-28 @ 09:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0