Ständigt trött

Jag är så jäkla trött! Alltid! Det är likadant hela tiden; jag är trött på morgonen, på dagen, på kvällen... Jämt! Jag känner mig aldrig riktigt pigg. Inte ens på de söndagar när jag får sova ut; jag är lika trött då. Jag skulle kunna sova hur länge som helst! Jag kan sova var som helst, när som helst och hur som helst.  :S
Jag har varit trött så länge jag kan minnas. Vad är det för fel? För många år sedan var jag hos läkaren och tog ett blodprov för att se hur järnet såg ut, och det var lite lågt så jag fick järntabletter att äta. Det hjälpte inte. Jag försöker att äta järnrik mat; det hjälper inte. Träning gör ju också att man blir piggare, men nej, inte jag inte.
Jag har så många måsten att göra, men eftersom jag inte orkar så skjuter jag upp allting hela tiden. Det i sin tur gör att jag känner mig så stressad och då blir jag ännu mer trött.  *Moment 22*
Vad ska jag göra? Jag är så TRÖTT på att vara trött!!!  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0