Träningsfunderingar

*Stön*  Jag har kört ett tungt pass styrka i en timma i kväll. Det känns i kroppen. Om jag inte har träningsvärk i morgon så är det konstigt!  :/  I går körde jag ett hårt pass kondition i en timma; det var också riktigt jobbigt. Ok, jag brukar köra ganska hårt varje gång jag tränar, men den här veckan har jag tagit i lite extra. Sommaren börjar ju trots snö och kyla att närma sig, och när bikinisäsongen kommer så vill jag inte behöva stå i vassen.  :/  *Bla bla bla*  Det är inte första gången jag tänker så; de senaste fem åren har jag tänkt samma sak. Jag skulle faktiskt inte ha något emot att se ut som jag gjorde när jag hade ett "liv", d.v.s innan butiken för 15 kilo sedan. Men då hade jag iofs tid och ork att träna 5 - 6 gånger i veckan. Åt bättre och hälsosammare gjorde jag nog också...
Men vem vet? Med tanke på situationen kanske jag snart har all tid i världen att hänga på gymmet igen, alla dagar i veckan, när som helst på dagen från morgon till kväll.  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0