Frustrerad

ÅHHH!!! Jag är så fruktansvärt frustererad just nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Jag är irriterad och besviken på de flesta och det mesta.  ;(

Jag är irriterad på att jag har punka på cykelns bakdäck och att ingen kan hjälpa mig med det.
Jag är irriterad på att Kanal 5 har varit död sedan i onsdags.
Jag är irriterad på att inte mycket blir som jag vill.
Jag är irriterad på folk som bara tar för givet att någon annan (oftast jag) ska ordna allt så att de bara kan glida med utan att behöva bry sig, och dessutom då gnälla över hur saker ordnas!
Jag är irriterad på folk som säger en sak men menar en helt annan.
Jag är besviken på vissa av mina vänner som är motvilliga och svårflirtade när det gäller att hitta på och göra saker.

*Tar djupa andetag för att inte skrika högt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0