Väder

Jag kollade vädret i dagstidningarna i dag för den kommande veckan. På torsdag ska det regna i södra Sverige. Attans attans!  :(  Det ska heller inte vara så varmt någon av dagarna när vi är där, typ bara runt 15 grader. Skit!  :(  Jag vill ju ha sådant kanonväder som vi har haft förut när vi har varit där!

Något annat som inte heller är så bra är att jag har jätteont i huvudet och känner mig allmänt hängig. Påminner lite om förstadiet till en förkylning. Så där som man kan känna sig innan den börjar komma. Det förvånar mig inte ett dugg om jag blir sjuk lagom tills vi åker!  :S  Om jag ska bli sjuk hoppas jag att den i så fall kommer nu i stället så att det värsta hinner gå över innan festivalen!  *Känner efter om jag inte har liiite ont i halsen ändå*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0