Revisor

Jag har ä-n-t-l-i-g-e-n anlitat en revisor.  *Bättre sent än aldrig*  Det är verkligen hög tid nu, och det känns skönt att jag har tagit tag i det. I morse skulle jag träffa honom för första gången. Eller rättare sagt så skulle jag träffa båda två som jobbar där, för de är två som hjälps åt. De är inriktade på olika saker och har på så sätt mycket kunskap om detta. I vilket fall som helst hade vi bokat in ett möte för att de skulle få lite siffror som de kan börja att titta på.
Så i går kväll satt jag och jobbade med pappren för att kunna ta med mig så mycket som möjligt till dem i dag. Jag jobbade febrilt och när jag ändå hade fått upp farten så var det bara lika bra att fortsätta. Tänkte först att jag kunde hålla på till ungefär klockan ett i natt; det är ju ändå vid den tiden som jag vanligtvis lägger mig. När klockan blev ett tänkte jag att jag kan lika gärna fortsätta till klockan två; jag hinner ju ändå sova ett tag innan det är dags att gå upp. När klockan blev två tänkte jag att "skit samma, nu är det ju inte så mycket kvar så jag kan lika gärna göra klart allt som jag har tänkt mig att hinna färdigt innan jag lämnar siffrorna till revisorn".
Så när jag till slut gick och la mig var klockan 06.00!!!  :O  Jag hann bara slumra lite en timma innan jag var tvungen att gå upp. Så dumt! Jag kunde lika gärna ha stannat uppe; man blir ju bara tröttare av att sova en så kort stund. I dag har jag varit så seg; min stackars hjärncell har legat på rygg och inte tagit sig upp.  :S

Nu blir det sängen!  *Sova sova sova*

Kommentarer
Postat av: bobokrull

hehe, det var nog på tiden det ja, hoppas du får sova längre nu då när revisorn tar hand om det. :)

2009-11-27 @ 23:03:10
URL: http://bobokrull81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0