Ullared

I går var det shoppingdag i Ullared. Jag, syrran, Annika och hennes kompis lyfte strax efter klockan fem i går morse för att komma i lagom tid tills de öppnade kl. 07.00. När vi kom dit var det redan lång kö, men som tur var så behövde vi inte stå så länge innan vi kom in i varuhuset. Jag visste på ett ungefär vad jag skulle handla, och den här gången lyckades jag med att INTE köpa så mycket onödigt. (Lätt hänt i vanliga fall)  ;)  Jag gjorde en del bra fynd; bl.a. scrapsaker som var jättebilliga, en ny telefon och ett par tunikor. Ett av de bästa fynden är nog min nya MP3-spelare som jag tyckte att jag behöver eftersom min gamla är trasig. Jag känner mig faktiskt väldigt nöjd med det jag köpte.  :P
Efter fem timmars handlande ansåg vi oss färdiga och ställde oss i kö till kassan. När vi hade packat in allt i bilen åt vi lite lunch och sedan tittade vi lite i affärerna utanför innan vi började färden hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0