Ett kort till

Nu har jag nyss scrappat klart ett kort igen. Två kvällar tog det den här gången. Det är mitt fjärde i ordningen och den här gången var det ett födelsedagskort som skulle tillverkas. Jag vill inte lägga ut någon bild på det här, eftersom födelsedagsbarnet möjligtvis kan råka titta in på den här sidan innan hon får kortet.
Jag har ännu inte börjat scrappa mina foton, som ju den egentliga tanken var från början. Jag måste införskaffa mig en ny skrivare först, innan jag kan börja på "riktigt". Min nuvarande skrivare mår inte riktigt bra, så med den kan jag inte skriva ut varken foton eller text. Självklart kan man scrappa utan att ha en skrivare, men pedant och perfektionist som jag är så skriver jag hellre ut en snygg text med hjälp av skrivaren än skriver om det för hand femtioelva gånger innan jag blir nöjd.  :S


Min provisoriska lagning håller på att driva mig till vansinne! Den skaver mot kinden, och den är heller inte nerslipad så det känns hela tiden som att det har fastnat något på tanden, som t.ex. en matbit som jag bara vill försöka pilla bort. Hur ska jag stå ut med det här i två veckor?  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0