Ex

I dag kom ett av mina ex in i butiken. Kul!  :)  Jag har inte sett honom på typ tre år eller så. Det är inte så att jag inte VILL ha kontakt med honom, utan snarare att jag inte FÅR ha kontakt med honom. För hans nuvarande sambo alltså...  ;(  När de blev tillsammans för ett antal år sedan var hon så fruktansvärt svartsjuk att han inte fick prata med mig. Synd! På grund av det hade vi mindre och mindre kontakt, och senaste gången jag pratade med honom var alltså för kanske tre år sedan. Jag har faktiskt inte sett honom efter det; inte ens på avstånd. Därför var det väldigt roligt att han dök in en stund i dag så vi fick chansen att prata lite med varandra. Han fick tydligen barn nummer två för tre månader sedan.  *Hade inte en aning om det!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0