Inget borrande i dag

I dag skulle jag egentligen ha gått till tandläkaren för att laga de två sista hålen, men jag var tvungen av omboka tiden. Det visade sig att det fanns ingen annan tid förrän om 5 veckor! Nåja, det är inget att göra åt. Det positiva är ju att jag slipper ha ont i lagningarna fram tills dess. Men det är ju egentligen bara att skjuta upp smärtan; den håller ju i sig längre fram i tiden i stället.  :S

Jag tror att jag måste ha fått någon form av träningsvärk eller liknande i bröstkorgen när jag kräktes på båten i lördags. Jag har nämligen haft svårt att andas sedan i söndags kväll. Det känns som att jag inte får tillräckligt med luft och när jag försöker ta djupa andetag så gör det ont ganska högt upp strax till höger om mitten av bröstkorgen. Förmodligen ansträngde jag nog överkroppen ordentligt.  :/  Det är nog inte så konstigt i och för sig; jag kräktes väldigt intensivt och hann knappt inte ens att andas in mellan hulkningarna. (Äckligt att nämna, men sant)

När jag tänker efter så har det varit en hel del problem den sista tiden; trasig vadmuskel, överansträngd bröstmuskel, tandvärk och huvudvärk på grund av lagning av hål... Håller min kropp på att förfalla?  :´(  *Gammal*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0