Aj aj aj!!!

Min trasiga vadmuskel har inte hindrat mig från träning den här veckan. Jag behöver ju inte använda den när jag tränar överkropp. Så i förrgår körde jag mage. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde, men träningsvärken började komma smygande i går. Inget konstigt med det egentligen; jag får ju träningsvärk ibland. Men i dag har den varit mycket värre; jag har rent ut sagt haft skitont! Den sitter väldigt högt upp också, vilket gör att jag inte ens kan gå normalt upprätt.
Trots grym träningsvärk så gick jag till gymmet efter jobbet i dag för att köra ett 30-minuters core-pass. (Core = mage och rygg) Det gjorde så jäkla ont att göra sit-ups och andra magövningar! Drake! Jag plågade mig verkligen igenom den där halvtimman, och nu känns det även i den nedre delen av magen. Jag gissar att jag lär ha träningsvärk som heter duga i morgon!  :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0