Ännu en helg har passerat

Öldrickandet i går kväll ägde rum på Mörner´s (var annars?  :P  ) och det blev som vanligt fler än en öl. Pia sänkte även några ubåtar; hon vet ju hur man gör.  ;)  Vi fick trevligt sällskap också, först av Håkan och Stefan och lite senare av Claes och Jimmy. En helt ok kväll!  :)

Eftermiddagen i dag har jag spenderat hemma hos Jeanette. Vi har fikat och pratat scrapbooking. Hon visade mig en hel del verktyg som hon har och hon gav mig många tips och idéer på vad man kan göra. Jag tittade även igenom flera av hennes album med layouter.  *Väldigt fina*  Nu är jag jättesugen på att sätta igång på riktigt! Måste bara köpa en ny skrivare först eftersom min är trasig.  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0