Träning på dagordningen

Den här veckan ska gå i träningens tecken. Det är min vision i alla fall, vi får väl se hur det går med det.  :S  Det har åtminstone börjat bra med ett Core-pass tidigare i kväll. Min plan är ett styrketräningspass en dag och kanske en timma power-walk i helgen. Men! Jag funderar också på att köra ett konditionspass på torsdag. Om jag vågar!  :S  Det är samma pass som min vadmuskel pajade på, och det är ett krävande pass. På torsdag är det fyra veckor sedan den gick sönder, men det kanske inte är tillräckligt med vila. I dag t.ex. har jag haft lite kraftigare känningar i den igen.  :(  Så jag får se hur det känns på torsdag. Jag är så sugen på att köra ett sådant pass igen, men jag är ärligt talat skitskraj för att samma sak ska hända en gång till. Just känslan när det hände, smärtan och det otäcka LJUDET när det krasade i muskeln!  *HUUU!!!*  Men som sagt; det kanske är för tidigt att börja träna kondition redan och då får jag fortsätta på samma sätt som jag har gjort ett tag nu. Det gör inte så mycket; det är ju träning i vilket fall som helst!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0