Tröttsamt tjat

Jag är så jäkla less på detta ständiga tjat om samma saker som återkommer hela tiden på varenda jäkla nyhetssändning!  :(
En av sakerna som det har tjatats intensivt om i minst ett par veckors tid nu är Fuglesangs rymdresa. VEM FUCKING BRYR SIG?!?!?!?!?  *Totalt ointressant*
Den andra saken är Zlatan. Varje dag så är det något om honom. Zlatan har bytt klubb, Zlatan gjorde mål, Zlatan är skadad, Zlatan, Zlatan, Zlatan... Men håll käften för fan! Har vi ingen annan svensk som utövar någon form av idrott som de åtminstone skulle kunna variera sig lite med???  *Totalt jävla ointressant*
Den tredje saken är så klart svininfluensan. Det orkar jag inte ens kommentera.  *Suck*


Kommentarer
Postat av: bobokrull

jag tycker nog att svininfluensan är värst, alla på mitt jobb verkar ta det på allvar så det blir ett jäkla snack om det varenda dag.

2009-09-05 @ 15:24:01
Postat av: joly

Inte jag! ;)

2009-09-05 @ 23:44:29
URL: http://joly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0