Bosse´s kulor

Oj då, rubriken låter visst lite snuskig!  ;)  Men i dag åt jag årets första glass från Bosses Glassbar. Två kulor i bägare blev det; Cookies and cream och Cheese cake lime. Bra start på glass-ätar-säsongen.  :)

Mitt finger mår för övrigt lite bättre. (Jag har inte ringt sjukvårdsupplysningen, jag avvaktar lite) I morse gjorde det inte lika ont på undersidan av fingret som det gjorde i går. Däremot hade det lilla såret på ovansidan svullnat upp lite och var gul-grönt av var. Blev lite orolig då, men när jag hade duschat så hade varet försvunnit och nu är det bara som ett svullet sår. Båda såren gör fortfarande jäkligt ont, men det ser ju sannerligen mycket bättre ut. Jag håller dock ett öga på dem, just in case.  :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0