Klädångest

Hade planerat att power-walka efter jobbet i dag, men då vräkte självklart regnet ner.  :(

På tal om regn; jag har lite problem med vad jag ska ha på mig på lördag. Först hade jag tänkt ut exakt vad jag skulle ha, förutsatt att det var bra väder. Syrran håller lite koll på det, och enligt henne i går så skulle det vara kraftigt regn på lördag. Så då fick jag börja att tänka om och försöka välja något som funkar bra i dåligt väder. Men enligt syrran i dag så ser plötsligt vädret lite bättre ut igen på lördag. Så nu vet jag inte alls vad jag ska ha på mig. Ghaaa!  *Irriterande*  :(  Så bra det skulle vara om prognosen kunde vara någorlunda exakt så att jag vet vad jag ska packa med mig!  :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0