Tufft slut

*Stööön* Jag är helt slut! Jag har varit iväg och tränat sista gången för i år. Superintensivt med både kondition och styrka. Ett riktigt mördarpass i två timmar non-stop!!!  :S  Fyra x 30 minuters fullt ös; Body Combat, Body Jam, Body Step och Body Pump. Shit alltså! Ett tag trodde jag att jag skulle avlida, men jag kämpade mig igenom allt. Nu är jag jäkligt trött i kroppen, men väldigt nöjd med att jag gjorde det!  :)

Nu ska jag vila en liten stund innan det är dags att duscha och fixa i ordning mig. I kväll blir det nyårsmiddag tillsammans med vänner. Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: kusin

fan vad mkt roliga pass det finns att träna i lkpg, inte som här riktigt... vill med:(

2011-01-07 @ 10:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0