Kommer, kommer inte?

Fick ett sms från Pia i dag. Det stod så här: "Köp för f.n bilj. Fort. Det kommer bara att blåsa till nu. JIPPI"  :P  Jag anade ett det var ett bandsläpp som orsakade en svordom av Pia (hon svär typ aldrig i vanliga fall), och nyfiken som jag blev så ringde jag upp henne. Hon sa att hon hade läst på Aftonbladets hemsida att Guns ´N´ Roses kommer till SRF i sommar. Jag tyckte att det var lite konstigt att det inte har stått något om det på SRF´s sida, men ringde i alla fall till syrran för att meddela vad Pia hade sagt. Hon kollade också genast på Aftonbladets sida, men tyckte precis som jag att det är märkligt att det inte står något på SRF´s sida.
När jag kom hem i kväll läste jag på text-tv att Guns ´N´ Roses kanske kommer, men att SRF varken bekräftar eller dementerar detta. För en liten stund sedan läste jag Aftonbladet på nätet men hittade ingenting om varken Guns eller SRF, så artikeln verkar vara borttagen. Hmmm...  :/

Kommentarer
Postat av: kusin

guns o guns.. det är väl bara axl som är med, så jag räknar inte dom.

2010-02-15 @ 19:48:41
URL: http://kozzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0