Fel tid

Det blev inte som jag hade tänkt mig i dag. Jag hade ju planerat att tvätta eftersom det är fyra veckor sedan jag gjorde det senast. Så jag sorterade upp all tvätt och gick ner till tvättstugan några minuter i tolv. Där fick jag se att jag hade inte alls bokat mellan kl. 12 och 17 som jag oftast brukar göra, utan av någon märklig anledning hade jag den här gången bokat mellan kl. 07 och 12! Som om jag skulle kunna komma ur sängen så tidigt en morgon för att tvätta!  :O  *Fattar inte hur jag tänkte när jag bokade den tiden* 
Så i dag blev det alltså inget tvättat. Fuck!  ;(  Självklart var resten av dagen bokad av andra, och varje kväll i veckan som kommer är också bokad. Fast å andra sidan är inte vardagkvällar idealiska för mig att tvätta på ändå; det är inte mycket kvar av tiden när jag kommer hem på kvällarna. Nästa helg fanns det fortfarande lediga tider, men då är jag upptagen så jag hinner inte tvätta då. Får försöka ta det helgen därefter i stället.  :/  Tur att jag har mycket kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0