Trött på kylan

Nu har det varit vinter tillräckligt länge tycker jag. Jag är trött på att ständigt vara frusen och att behöva ta på mig så mycket kläder varje gång jag ska gå ut. Jag vill ha sol och värme nuuu!!!  :S

Min vän Victoria som jobbar på ett elbolag (skriver inte vilket för jag vill inte göra reklam för det) kollade upp min elförbrukning nu när jag använder en kupévärmare för att få lite värme i butiken. Vanligtvis drar det tydligen 1-5 kWh/dag, men när kupévärmaren är påslagen drar det 18 kWh/dag!!!  :O  Fatta vilken jävla elräkning jag kommer att få på grund av att min lokal är som en igloo! Men vad ska jag göra? Det är ju bara att välja; frysa ihjäl eller betala.  ;(  *Mutter*

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

18!! Det är la inget! Jag gör av med närmre 70! per dag!

2010-01-12 @ 22:21:32
URL: http://asif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0