Firande

I dag firade vi pappa som fyllde år i går. Det blev lunch plus kaffe och kaka på restaurang, besök på kyrkogården och sedan fika med kakor och tårta hemma hos farbror och hans fru. (Jag är fortfarande mätt!) Jag träffar den sidan av släkten tyvärr alldeles för sällan, så det var väldigt roligt att träffa farbröder och faster med respektive. Det är så synd att det går flera år mellan de tillfällen vi ses. När jag var liten var det ofta släktträffar, men nu för tiden blir det tyvärr bara vid jämna födelsedagar och begravningar. Om ens knappt det...
Det har i alla fall i dag varit en jättetrevlig dag med släkt, god mat, fika och fint väder. Jag önskar att det hände oftare!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0