Jag har gjort det igen

Kedjan av märkliga händelser där jag skadar mig själv bara fortsätter och fortsätter. På Midsommarafton var det dags igen.  :(
Jag skulle vid ett tillfälle ta av mig skorna (slip-in som man bara kan sparka av sig) och på något konstigt sätt slog jag emot högerskon mot vänster stortå. Det gjorde inte ont, men jag kände att något hände så jag tittade ner på foten. Då såg jag att jag hade träffat nageln så illa att den sprack i mitten och gick av snett neråt utåt, vilket gjorde att den lossnade och endast satt fast lite grann längst ut i kanten! Självklart började det att blöda också och det såg ganska läskigt ut med den lösa nageln.  :/
Efter nio dagar med vristen i bandage, är nu även stortån omplåstrad!  :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0