Bra minne

Var i väg och körde ett Body Jam-pass i kväll igen. Den här gången hade instruktörerna ett specialpass med en gästinstruktör, och tillsammans körde de en gammal koreografi från 2005. Det var riktigt jobbigt, men det var väldigt roligt eftersom jag kom ihåg den koreografin!  :)  Det är FEM ÅR sedan! Vilket bra minne jag har! Speciellt med tanke på att det har passerat ett ANTAL andra koreografier sedan dess!  :)

Humöret sjönk dock avsevärt för en stund sedan.  :(  Jag provade att installera skrivaren igen. Den här gången med hjälp av en länk som jag har fått mailad till mig från supporten som jag ringde till eftersom jag inte kan använda installationsCD-n. Det skulle ju vara enkelt trodde jag. Men inte!  *Är iofs inte förvånad, det är ju som vanligt när jag ska göra något*  Jag laddade ner och installerade. Men skrivaren finns inte på datorn!!! Jag hittar den inte! Vad fan är det för fel?!?  ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0