Helt slut

Shit vad jag är slutkörd! De senaste två veckorna har jag jobbat nästan oavbrutet med bokföringen, både dag och natt. Nej, jag överdriver inte när jag skriver "både dag och natt".  :(  Klockan larmar strax efter 07.00 och när jag har tagit mig ur sängen sitter jag med bokföringen ungefär en och en halv timma innan jag måste i väg till butiken. Då släpar jag med mig dator, papper, pärmar och annat som jag behöver och så sitter jag med den nästan hela dagen tills jag ska gå hem. När jag kommer hem fortsätter jag tills jag stupar i säng någon gång vid två-tiden. Det känns! Kroppen värker ständigt och protesterar vilt vad jag än gör. Min hjärna är helt mosig! Jag kan inte tänka klart. Det är faktiskt lite scary!  :/  Men uppskattningsvis har jag bara 5-6 dagar av dygnet-runt-jobbande kvar, sedan är jag färdig! Mitt mål är i alla fall att jag ska vara helt klar innan påskhelgen.

Det här var bara en kort paus på några minuter; nu ska jag fortsätta med bokföringen ett par timmar till innan jag får sova.  :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0