LESS

Nu är jag förbannat jäkla LESS på det här fucking vädret!!!  ;(  Det var så skönt i helgen när det äntligen började att töa lite, men den glädjen blev kort. I dag har det ju varit snöstorm IGEN. Det i sin tur medförde att stadsbussarna slutade att köra på eftermiddagen, så när jag skulle hem efter jobbet i kväll så var det bara att börja traska (slira) hemåt. Två gånger den här vintern har alltså stadsbusstrafiken ställts in helt på grund av vädret. Jag förstår inte riktigt; vad är problemet?!? Vi bor ju i Sverige, ett land som har riktiga vintrar med snö, is och kyla. Ok, att vintrarna de senaste åren har varit väldigt milda och inte liknat den vinter vi har nu, men FÖRR hade vi OFTA sådana här vintrar och då minsann kunde bussarna köra! Jag bara undrar; är dagens bussar sämre eller är isen halare?!?  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0