Mästare på tv-program

Åkte till syrran i går kväll. Hon var gräsänka i helgen och jag höll henne sällskap. Det blev dock en lugn kväll. Vi åt mat och spelade spel. Det lönar sig att titta mycket på tv.  ;o)  Jag vann "Master of television" och syrran vann "Master of music" och "Pop & Rock".  :)

Morfar är ok. Han fick åka hem från sjukhuset redan i går förmiddag.  *Puh!*

Men det är det enda som känns bra just nu; jag är fortfarande jättelåg och anti mot allt.  :(  Jag är dessutom jäkligt irriterad på min revisor. Han har en del att förklara för mig. Klantarsel!  ;(

Kommentarer
Postat av: Annette

tror det där med låg o anti är något som går just nu! Känner mig precis likadant, mest folkilsk......

2010-11-08 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0