Lite bättre

Mår lite bättre i dag. Men i går kväll trodde jag nästan att jag var döende. På riktigt alltså!  :/  Jag mår ju alltid sämst första dagen när jag är sjuk, och i går var det riktigt illa. Vid halv fem-tiden i går em fick jag feberfrossa och den höll i sig till midnatt ungefär. När jag har hög feber hamnar jag som i ett tillstånd av icke-medvetande. Det är som att jag (min kropp) inte klarar av att ha feber. Hela jag slutar att fungera, och det har faktiskt hänt några gånger i mitt liv att jag inte minns något efteråt, nästan som en black-out. Jag har både yrat ordentligt och svimmat och slagit mig när jag har haft feber, så jag borde nog egentligen inte vara ensam när jag är i en feberdimma.  :S
I går låg jag på soffan med kudde och täcke hela kvällen och mådde jättedåligt. Jag hade så hög feber att jag faktiskt var lite orolig. Men vad gör man när man är ensam? Vem ringer man till efter klockan elva på kvällen?

I dag mår jag som sagt lite bättre. Eller, jag har åtminstone inte lika hög feber. För övrigt mår jag faktiskt ganska risigt, plus att jag har börjat hosta nu också.  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0