Överlevde

Min vrist klarade step-passet. Men det var faktiskt nära en gång att jag stukade den igen. Shit alltså! Jag trampade lite fel med den i ett steg och då var det inte långt ifrån att den vek sig. Som tur var hände det inte, men jag blev lite nervös.  *Puh!*
Instruktören var väl så där. Njae. Hon hamnar inte så högt upp på min lista över bra instruktörer tyvärr. Hon gjorde nämligen något som jag tycker är väldigt irriterande; sabbade flytet i träningen. Hon klarade inte av sin egen koreografi, JAG kunde den bättre än hon efter bara några testrundor. Hon gjorde fel och glömde bort steg hela tiden. Skitjobbigt!  :(  Men hon får fler chanser; jag lär gå på passet fler gånger och då måste jag ju dras med henne tyvärr.
Förresten så är det visst nytt mode på träningskläder också. Nu ska man tydligen träna i kjol(!).  :O Instruktören hade en kjol på sig. Visserligen en kort och sportig modell, men ändå...  :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0