Dålig start på dagen

I morse skulle jag betala en faktura. Inget konstigt med det; det gör jag ju i stort sett varje dag. Men när betalningen var godkänd och klar fick jag se att jag hade betalat till fel mottagare! FUCK!!!  ;(  Jag som alltid är så noga med att kolla alla uppgifter när jag lägger in betalningar. Jag måste ha varit helt ofokuserad (har ju mycket att tänka på). Eftersom pengarna redan var dragna fick jag ringa till mottagaren som pengarna är på väg till och förklara att jag hade råkat betala fel. Jag fick veta att de betalar tillbaka pengarna när de får dem, tyvärr inte förrän troligast nästa vecka. (Hoppas verkligen att de gör det så att det inte blir något strul med det här nu och att jag har förlorat dem för all framtid!)  :S

När jag strax efter detta hade ätit frukost och skulle diska ett glas som jag hade använt så tappade jag det i diskhon. Självklart gick det ju sönder.  :(  Då funderade jag allvarligt på att strunta i butiken i dag och gå och lägga mig igen i stället. Men det gjorde jag inte, och som tur är så har det inte hänt något mer dåligt i dag.  *Tar i trä*  (En olycka kommer ju sällan ensam...)  Iofs så är det ju en timma kvar innan dygnet är slut, så det är väl kanske lika bra att jag går och lägger mig nu innan det händer något mer.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0