Farligt?

Stadsdelen som jag bor i har hittills varit ganska lugn och trevlig. Men i söndags kom våldet till kvarteret. Då blev en barnfamilj som kom åkande i sin bil beskjuten av en idiot med ett vapen. Han sköt tydligen tre skott mot dem, men som tur var så blev ingen fysiskt skadad. Detta hände på gatan bredvid min; alltså en gata som jag går på till och från affären flera gånger i veckan!  :S  Som tur är så fick polisen tag på puckot som sköt.
I dag var det dags igen. Då var det en annan idiot som sågs cykla beväpnad med ett gevär! På gatan precis utanför mig!  :O  Det puckot är tyvärr fortfarande på fri fot.
Vad fan är det som händer? Vad gör alla kriminella psykfall här helt plötsligt? Ska jag vara rädd? För lite scary är det ju faktiskt...  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0