Julafton

Julafton är nyss slut. Som vanligt var jag "hemma" och firade med de närmsta. Mat, Kalle Anka och Tomtebesök som det ska vara. När jag kom hem hade jag lite julmys med Otis. Han fick godis och kattmjölk i julklapp, och en egen "jultallrik" att kalasa på; köttbulle, skinka, räka och grädde.  :)




Jag fick också några julklappar.  :o)  Bl.a. pengar, lotter, tomte och duschcreme. Dessutom hjälper jag två behövande katter med mat och husrum i en månad (av syster)  *känns bra*



Förutom att hjälpa katter så hjälper jag även behövande barn genom ett eget litet zoo  :D  (från mamma)



Kusin gav mig den här coola klockan



Av morbror fick jag jättefina egentillverkade ljusstakar



Han hade även gjort värsta grymma halsbandet  :D



Jag fick ett halsband av syster också. Ett jättefint med kissarnas namn ingraverade; Hobbe, Otis och Tilda.  :D



Jag brukar vara nöjd med mina julklappar, och det är jag även i år!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0