Kryssning

Uj, vad jag var trött när jag kom hem i går kväll!

I fredags åkte jag alltså på en kryssning till Åland. Från början var vi 14 stycken som skulle åka, men vi tappade tre personer p.g.a. sjukdom. Strax före klockan 12.00 hoppade vi på bussen som tog oss till Stockholm och Viking Line-båten Cinderella där vi sedan tillbringade de följande 23 timmarna.  :)



Färdkost på bussen  :)



Några av mina medresenärer.



Middag på båten.



Vätskepåfyllning; cider och Rosa Panter  :)



Gänget

Jag shoppade lite i Taxfreen. Dock ingen alkohol, för jag kunde inte bestämma mig för vad jag ville ha.  :P
Så jag köpte bara lite gottigt i stället. Tobleronen är till mig, resten ska jag ge bort.



Det är fortfarande mycket is kvar på havet. Men skärgården är vacker även vintertid.  :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Fy vad tråkigt jag missade resan. Vi får hitta på något annat snart.

2011-02-06 @ 16:17:28
Postat av: T

Vilka är de där?

Känner du så mycket folk?

2011-02-07 @ 18:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0