Köldrekord

I morse var jag med i radion igen. Det gick smärtfritt.  :)

Däremot var det inte lika smärtfritt när jag kom till butiken. Temperaturen där har hållit sig på hyggliga 20 grader sedan de senast fixade till det. Men i lördags när jag kom dit hade den sjunkit till 15 grader igen, och i dag när jag kom var det bara 13,3 grader!!! Det är INTE skönt när man kommer in från -10 grader ute och det bara är 13 grader varmt inne.  ;(  Så jag ringde genast till fastighetsskötaren och gnällde lite. Det tog dock en bra stund innan temperaturen började stiga, så jag satt där med min dunjacka på mig. Jag tog inte av mig den förrän TRE(!) timmar senare!  :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0