Viktuppgång

I dag var jag på återbesök med Otis hos veterinären. Hon tog ett nytt prov för att se om värdet på sköldkörteln har stabiliserat sig med hjälp av den ökade medicindosen. Hon tyckte också att han kändes lite "större", så vi vägde honom även i dag. Dra på trissor!!! Han har gått upp ett halvt kilo sedan han vägdes förra gången! Ett halvt kilo!!! På bara en och en halv månad!  :)  Undrar om det är tack vare att vi ökade medicineringen? Då kanske det betyder att han mår bättre och att värdet på sköldkörteln ser bra ut. Svaret på provet kommer som vanligt om några dagar.  *Hoppas hoppas*

Kommentarer
Postat av: Tyra

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 08:10:08
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0