Det närmar sig

Pratade med både syrran och Pia i dag om att det är dags att börja planera lite, dvs. vilken bil vi ska åka i, vem som ska handla frukost, etc. Jag menar ju så klart till SRF; det börjar ju närma sig. Bara 35 dagar kvar!  :)

Härom dagen skrev jag ut spelschemat och markerade vad jag ska se. Det blev hela 43 markeringar!  :O  Men ok, då tog jag i ordentligt. Jag markerade både vad jag SKA se, vad jag VILL se och vad jag kan TÄNKA mig att se. När jag väl är där så kommer jag nog bara att se en fjärdedel. Det är ju så varje år; jag planerar att se så mycket, men lyckas inte ens alltid att se allt jag SKA se.  :/
Så om jag kommer med en vild gissning så här en dryg månad i förväg så kommer jag att se 12, kanske max 14 stycken. (Då är det ändå en gissning i överkant!) Får se efteråt om jag har rätt på antalet.  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0