Polispådrag

Jag har precis ringt polisen! Shit alltså, jag bara skakar!  *Adrenalinkick*

Jag satt här vid datorn i godan ro när jag hörde röster utifrån gatan. Högljudda, upprörda. Så jag tittade ut och fick se en pågående misshandel! Precis rakt utanför mig!  :O  Två killar slog och sparkade på en tredje kille som låg ner på marken. Så jag kastade mig på telefonen och ringde 112. Berättade vad som pågick och fick försöka beskriva personerna ifråga. Ganska snabbt kom två polisbilar; det tog säkert bara någon minut. Jag var fortfarande kvar i telefonen med den polisen när de kom. Jag fick lämna mina uppgifter som namn och telefonnummer ifall de behöver kompletterande uppgifter (eller vittnesmål). De är fortfarande kvar på gatan utanför när jag skriver det här. Ska ställa mig bakom gardinen och kika lite till.  :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Usch så läskigt. Det resulterade i en artikel i Corren också!

Postat av: Pernilla

Hoppas du slipper vittna.

2011-05-28 @ 09:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0