Helvetes jävla skit!!!

NEJ, NEJ, NEJ och åter NEJ!!! Min mobiltelefon har pajat!!!  :(  När jag gick från jobbet fungerade den, men när jag kom hem var den stendöd. Vad hände? Jag har haft den i fyra år och nio dagar och den har fungerat felfritt hela tiden. Inga problem alls med den, inte ens batteriet har börjat bli dåligt. Men nu har den alltså helt plötsligt bestämt sig för att sluta fungera.
Fasen också, det här är riktigt illa. Det är verkligen inte rätt tidpunkt för mig att köpa en ny mobiltelefon nu.  :(

Kommentarer
Postat av: bobokrull

Elgiganten har riktigt billiga mobiler, 199 kronor har jag för mig att de kostar, men då finns det ju inte extra grejer förutom funktionen att ringa. :)

2012-01-20 @ 06:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0