Överfullt

Jösses, vad grejer man samlar på sig! Jag håller på att sortera och rensa bland mina saker. När jag möblerade om i min överfulla garderob för snart en vecka sedan så blev det startskottet för att ta tag i hela mitt hem. Så jag gör det grundligt inifrån och ut; dvs. jag börjar med alla garderober, skåp och lådor. Jag håller på varje dag med det nu. Går igenom, sorterar, rensar och kastar. Vad mycket det är och vilken tid det tar!  :O  *Pust*
När jag är klar med allt det ska jag storstäda hela min lägenhet. Från golv till tak ska det dammas, putsas och skuras. Eftersom det har skett en stor förändring i min tillvaro så är det ju lika bra att ta tag i det "gamla" här hemma också.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0