På väg mot min dröm?

I dag har jag påbörjat en internutbildning hos en veterinär!  :D  Tanken är att jag ska lära mig grundläggande baskunskaper om djurs sjukdomar och skador. Förhoppningsvis så leder det så småningom till min livsdröm; att få jobba med djur på något sätt.  :o)
Det är roligt, spännande och intressant. Jag suger i mig allt jag kan och jag har redan lärt mig några saker som jag inte kunde tidigare. Men det finns ju också en baksida av att få umgås med djur och det är en tuff verklighet; i dag fick jag vara med om att avliva en katt, och i morgon är det inbokat en avlivning av en hund.  :(

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad spännande! :)

2013-01-03 @ 12:13:40
Postat av: bobokrull

härligt, då vet vi vem som får ge våra katter vård i fortsättningen. ;)

Svar: Tack för förtroendet! :)
pily

2013-01-03 @ 16:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0