Midsommar

Midsommarafton tillbringades i vänners sommarstuga. Firandet började dock redan på vägen dit; vi gjorde ett stopp med fika där det även fanns midsommarstång och musik.
 
 
Framme i stugan åt vi sill och potatis med diverse tillbehör.
 
 
 
Lite senare var det grilltajm. Så gott!!!  :)
 
 
 
 
Solnedgång
 
 
Dessert
 
 
Månen, några minuter före midnatt.
 
 
För första(?) gången i mitt liv tänkte jag sova med sju sorters blommor under kudden. De införskaffades dock inte på rätt sätt, d.v.s gåendes baklänges under tystnad över sju gärdsgårdar eller hur det nu ska vara. De plockades ur en redan färdig midsommarkrans, och jag tog dessutom inte ur alla sju själv. Så då kanske det inte fungerar?
 
 
Så här dagen efter kan jag konstatera att jag drömde inte om någon alls i natt.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0