För tidigt?

Jag körde ett Step-pass i kväll. Jag vet inte om det var så bra egentligen, för jag är inte helt frisk än. Men jag tog det faktiskt lite lugnt, och trots att jag kände att jag orkade träna hårdare så gjorde jag inte det.
Ja jag vet att det var faktiskt ganska dumt att träna alls! Men jag har inte tränat sedan förra måndagen, så jag kunde inte låta bli. Åtta dagar utan träning ger mig abstinens, så jag kunde inte hålla mig borta längre. Jag hoppas bara att jag inte gjorde så att influensan blir värre igen. Eller, något som jag är riktigt rädd för; att det orsakar hjärtmuskelinflammation. Det är jag på allvar riktigt skitskraj för att få!  :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0