En olycka händer så lätt

Det hände en liten olycka i lördags när jag skulle göra mig i ordning till festen. Jag halkade i duschen och ramlade in i skåpet som står under tvättstället. Skåpet åkte i sin tur in i röret till tvättstället och slog sönder vattenlåset som gick av på två ställen!  :O  Det gjorde att när man spolade vatten i tvättstället så rann det rakt ut på golvet, så mina nattgäster och jag fick borsta tänderna i köket. Det har jag fått fortsätta att göra ända tills i dag när jag äntligen fick ett nytt vattenlås.
Hur gick det med mig då? Jo, lite blåslagen och mörbultad, så jag har varit lite orörlig i överkroppen sedan dess. Men i dag är det faktiskt bättre, så det finns hopp.  ;)  *Ska nog köpa ett halkskydd*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0