Kortlös

Jag hade planerat att köpa lite kattmat på jobbet när jag skulle åka hem i dag. När jag stod där och skulle betala råkade jag titta på mitt kort och fick se att det var giltigt t.o.m. 09/13. Det gick alltså ut i går och jag har inte fått något nytt!  :O
Jag ringde till telefonbanken för att kolla upp det. Killen som jag pratade med sa att ett nytt kort hade skickats och att jag borde ha fått det i slutet av augusti/början av september. Vart har det tagit vägen?!? Vem har mitt kort?!?
Killen spärrade det kortet och beställde ett nytt åt mig. Tyvärr kommer inte det nya till mig förrän i början på nästa vecka och jag måste tanka bilen minst ett par gånger innan dess för att kunna ta mig till jobbet och hem igen. Handla lite mat behöver jag också göra... *Problem*  :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0