Årets sista timmar

Nej, det blev inget tvåtimmarspass för mig i dag, för jag mår inte alls bra. Fan fan fan!  :(
 
Året lider mot sitt slut, nu är det inte många timmar kvar innan nästa år tar vid. Vad ska jag säga om det här året? Ja, det kunde ju ha varit bättre. Årets första dagar var ganska bra och jag hade en väldigt trevlig födelsedag. De sista dagarna det här året har också varit ganska ok, trots den envisa förkylningen. Men alla andra dagar däremellan har inte varit de bästa i mitt liv, och då syftar jag så klart på alla dödsfall, problem och tråkigheter som har avlöst varandra.
Men jag låter det här årets sista timmar passera med en förhoppning om ett Gott (och bättre) Nytt År.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0