Träningsladdad

Det är inte bara skidor på tv nu. Den här veckan är det sim-vm på kortbana och nästa vecka är det handbolls-em för damer. Härligt med mycket sport!  :)
 
Både i går och i dag har jag känt mig lite hängig igen, som om en förkylning är på gång. Så i två dagar har jag varit nervös för att jag ska bli sjuk och inte kunna träna i morgon när det är Body Combat-maraton. Jag missade tyvärr det passet förra gången i våras för då var jag på foderkurs på jobbet. Jag har väntat i drygt sju månader på att det skulle bli ett maratonpass igen, och jag är sååå taggad! Nu får inget hända, i morgon SKA jag vara frisk och jag SKA vara med på passet. Så det så!  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0